Main menu

header

772 4 3de Călin Popa şi Matei Udrea

În ultima perioadă, majoritatea produselor de îngrijire dentară - ață, pastă, periuțe etc. - a trecut de la destinația sănătate orală la a fi un segment al înfrumusețării.

Competiție pentru cele mai bune formule

În mod tradițional, produsele care asigură sănătatea dinților și a cavității orale erau promovate ca prevenind gingivita, cariile sau respirația urât mirositoare. Dar în prezent, toate aceste mijloace de curățare a unui spațiu care adăpostește un număr impresionant de bacterii au intrat pe segmentul înfrumusețării. Brandul Colgate-Palmolive a achiziționat produsul de îngrijire orală Ulta, Sephora promovează pastă de dinți de la Kopari, iar acestea sunt doar două dintre cele mai recente exemple. Ca urmare, fiecare dintre branduri a intrat într-o competiție de a realiza cele mai bune formule, ambalaje, strategii de marketing și conținut multimedia.

Pastă de dinți infuzată cu esențe naturale, linii vegane

Așa cum era de așteptat, numele acestor companii a generat o creștere de până la opt miliarde de dolari a industriei îngrijirii orale în anul 2018, urmând să mai adauge un miliard până în 2024. Pentru consumator, această „afiliere” implică în primul rând ambalajul. „Am dorit să creez produse pe care oamenii să fie încântați să le etaleze pe etajere”, explică Craig Dubitsky, fondator al brandului Hello. Mai departe, companiile de înfrumusețare se preocupă să respecte și trendurile actuale - produse cu cărbune, pastă de dinți infuzată cu esențe naturale, linii vegane etc.

Vedetele au intrat în joc

Unele branduri cosmetice care au printre produsele vândute și linii de îngrijire orală investesc în cercetare și, de asemenea, se asociază cu vedetele momentului, pentru o popularizare la scară mondială - Moon și Kendall Jenner este doar un exemplu de astfel de parteneriat, care a pus în circulație creionul de albire instant a dinților. De asemenea, nici partea de comunicare cu potențialii clienți nu este lăsată deoparte. Unele branduri includ în această parte a strategiilor de vânzări relația cu consumatorii prin e-mail, Skype sau chiar prin abordarea directă a conducerii companiei.

 

„Astăzi, frumusețea este holistică, iar îngrijirea orală este o parte însemnată a stării de sănătate“ (Muffy Clince, director la Ulta Beauty)