Main menu

header

894 4 1de Roxana Istudor şi Daniel Şuta

O formulă inovatoare de loțiune de protecție solară, cu textură unică, fără alcool, a fost testată clinic și s-a dovedit perfectă pentru pielea sensibilă.

Formulă exclusivă, certificată, fără niciun strop de alcool

Meiyume, filiala de înfrumusețare a Grupului Fung, a dezvoltat, împreună cu brandul de îngrijire Carasun, din Indonezia, un produs de protecție solară unic, inovator, în acord cu cererea clienților de produse cât mai naturale și, deopotrivă, cu impact cât mai redus asupra apelor mărilor și oceanelor. Așa a apărut o loțiune de protecție solară care oferă atât protecție UVA, cât și UVB și este adaptată pentru a satisface nevoile unice de îngrijire pentru persoanele cu pielea sensibilă și ale celor care trăiesc în regiunile tropicale. Formula este exclusivă, certificată, fără alcool și poartă numele CloudLike by Carasun. Îmbogățită cu ingrediente ca extractul de orez, aceasta hrănește pielea și o protejează de radicalii liberi.

Textură ușoară, nelipicioasă, complet lipsită de grăsime

Dezvoltarea produsului a ținut cont de faptul că unii consumatori sunt reticenți față de utilizarea cremelor de protecție solară, de teama de a nu-și provoca probleme mai grave pielii, cum ar fi acneea, din cauza unor proprietăți comune ale acestui tip de loțiuni, care sunt lipicioase și pot crea disconfort. Pentru a răspunde acestei preocupări, cele două companii au reușit să pună la punct o formulă care se concentrează pe textura și finisajul necesare pentru asigurarea confortului deplin al utilizatorilor. Loțiunea este ușoară, nelipicioasă și complet fără grăsime. Nenumăratele teste au demonstrat că pielea utilizatorilor a reacționat excelent la noul pro- dus, rămânând proaspătă chiar și după opt ore de aplicare.

Formula de protecție solară pentru pielea sensibilă este noncomedogenică (previne apariția leziunilor de acnee sau agravarea celor deja existente), nu lasă urme albe și poate fi folosită inclusiv ca bază pentru machiaj, permițând consumatorilor să o folosească frecvent

Trendul creşte constant

Potrivit celor mai recente cercetări de piață, trendul loțiunilor de protecție solară „halal” (fără ingrediente de origine animală) va tinde spre 80 de milioane de dolari în anul 2028. De asemenea, piața produselor de acest tip care sunt bazate preponderent pe elemente naturale este într-o creștere constantă de mai mulți ani. Există, de pildă, formule pe bază de minerale ce conțin oxid de zinc și/sau dioxid de titan. Acestea sunt două ingrediente de protecție solară recunoscute ca sigure și eficiente de autoritatea FDA din SUA, în principal datorită faptului că rămân pe suprafața pielii și deviază razele UV, reprezentând niște filtre redutabile. Kobo Products, companie specializată în filtre anorganice, a experimentat cu diferite dimensiuni ale particulelor de ingrediente active și adăugarea de oxizi de metal și a obținut un produs eficient într-o gamă mult mai largă a spectrului de radiații solare. De asemenea, potrivit skincancer.org, cercetările au arătat că formulele de loțiuni de protecție solară cu antioxidanți pot anula mare parte din efectele devastatoare ale radicalilor liberi, care afectează funcția celulelor și ADN-ul pielii și care pot genera cancer.