Main menu

header

961 5 1de Roxana Istudor şi Adrian Barna

Comandamentele timpului și preferințele clienților cer ca produsele cosmetice să îndeplinească mai multe funcții - să îngrijească, să trateze, să înfrumusețeze, să prevină, să fie prietenoase cu mediul și să genereze o stare de bine - așa că un distribuitor de băuturi probiotice populare japoneze a aplicat principiul deschizând, în premieră pe țară, o cafenea care, pe lângă mese și deserturi, oferă și servicii de înfrumusețare.

Galerie de wellness cu lecții pentru rezidenții locali

961 5 2Potrivit Utsunomiya Yakult Group Corp., din capitala Prefecturii Tochigi, compania este primul distribuitor Yakult din Japonia - și din lume - care a înființat un centru de servicii cu o cafenea și alte servicii. De exemplu, „brațul” de vânzări al firmei s-a angajat în servicii de distribuție - reprezentanți de vânzări cunoscuți sub numele de „doamnele Yakult” livrează produse diverse, printre care și cosmetice, ca pe timpul comis-voiajorilor, în casele oamenilor și în alte locații. Iar pentru a rezolva problema popularității pe scară cât mai largă, firma a construit și o cafenea, cu o galerie de wellness care oferă lecții pentru rezidenții locali, pentru ca toți consumatorii potențiali să învețe despre produsele sale prin experiență directă.

Tratamente faciale cu bacterii lactice

961 5 3Deschis în luna septembrie, Yakult Gohonmaru Cafe & Gallery se află la sud de parcul ruinelor castelului Utsunomiya. Un monument al băuturii de succes „Yakult 1000” se află în fața clădirii, iar compania promovează complexul ca pe un loc cu fațadă din lemn, cu elemente din bambus și un design tradițional japonez al clădirii. Cafeneaua oferă prânz și mese ușoare, precum și un salon de înfrumusețare, unde orice client se poate bucura de un tratament facial folosind articole cosmetice Yakult, realizate cu bacterii lactice. „Sperăm că oamenii care nu știu despre Yakult să vină în vizită și să se bucure în diferite moduri de produsele noastre, inclusiv de mese și de servicii de înfrumusețare”, punctează Keizo Shibata, președintele companiei.

Utsunomiya Yakult Group Corp. intenționează să deschidă un al doilea obiectiv cu servicii de înfrumusețare incluse