Main menu

header

Sâmbătă a fost cutremur. Eram la Operă şi toată lumea s-a purtat remarcabil. O treime doar s-a speriat. A părăsit sala, rânduri, rânduri, asemenea pieselor de domino, cu o sprinteneală ce nu mai ţinea cont de vârstă. Zece la sută au revenit. „Evghei Onegin”, spectacolul montat de Ion Caramitru, a continuat ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Nici orchestra, nici corpul de balet, nici soliştii n-au avut nicio ezitare. Poate doar ceva mai multă adrenalină după. La aplauze şi publicul a primit recunoştinţa artiştilor. Apoi la Teatrul Naţional, ArtExpo TNB, a fost o nouă rundă de Future Shorts.

De astă dată au apărut şi filmele româneşti în concurs. Pe lângă cele străine, extrem de inspirate, au venit şi cele autohtone. Cu nimic mai prejos. Unul „Sweet 220 de V” era chiar un scurt desen animat, cu umor, la limita absurdului. Al doilea „Murder” („Crima”) era genial. O tipă îşi scrie bileţelul de despărţire iubitului. Îi rechiziţionează doar peştele. Pe care nu-l va mai vedea niciodată. Pentru că îl găteşte. Meticulos. Numai că... îi rămâne un os în gât. Şi cum e singură... Sfârşit. Semnat: Cristian Smeu. Cinic, uşor misogin, dar antrenant şi merge dintr-o răsturnare de situaţie în alta! Concluzia? Nu rataţi următoarea sesiune. După proiecţii urmează un jam-session. Se cântă live şi se improvizează pornind de la muzica de cinema. E tineret mult, dar nu numai. Sunt două posibilităţi să urmaţi un curs de specialitate, la Londra. Creaţii de câteva minute pentru profesionişti, dar şi de câteva secunde pentru amatori. Direct cu camera din celular. Încercaţi-vă norocul! Ar fi păcat să nu vă faceţi şi o călătorie de neuitat în Anglia, în plină Criză!