de Călin Popa şi Florica Pintea
Poate le iubesc prea mult și nu se pot despărți de ele atunci când sunt la birou, poate nu mai vor să-și facă griji sau să plătească pentru îngrijire... Milenialii sunt dispuși să accepte salarii mai mici pentru a-și putea aduce animalele de companie cu ei la serviciu.
Milenialii ar accepta și 20% mai puțin
Majoritatea milenialilor se declară dispuși să accepte salarii mai mici dacă au posibilitatea de a-și lua la serviciu animalele de companie, arată o cercetare de piață a unei companii de retail. Aceste rezultate confirmă, de altfel, un trend mondial, în cadrul căruia tot mai multe firme permit angajaților să-și aducă la locul de muncă prietenii necuvântători. Iar rezultatele sunt concludente: angajații sunt mai relaxați, mai plini de idei, mai dispuși să stea peste program. Într-un cuvânt, avantaj pentru patroni, la care se adaugă și rezultatul experimentului care atestă faptul că șapte din zece mileniali ar renunța la o parte din leafă. Rezultatele au fost grăitoare: unul din cinci tineri ar merge până acolo încât ar accepta o reducere de 20% din venit doar pentru a lucra alături de prietenul necuvântător.
Mai degrabă ar sta fără telefonul mobil
Alte rezultate surprinzătoare ale testelor au dat la iveală faptul că 84% dintre tinerii stăpâni de animale își fac griji pentru acestea chiar și când le lasă singure pentru scurt timp, iar 65% dintre respondenți au declarat faptul că mai degrabă ar sta o săptămână fără telefonul mobil decât fără prietenul patruped. Studii paralele au confirmat și că 42% dintre tinerii aflați într-o relație romantică preferă să-și alinte animalul de companie decât partenerul, iar pentru aproape jumătate din milenialii singuri contează foarte mult dacă potențialul partener are „aprobarea” câinelui sau pisicii de acasă. „Pentru tinerii din ziua de azi, animalul de companie a căpătat dimensiunea afectivă de copil, iar datele noastre atestă faptul că milenialii vor ca prietenii lor necuvântători să joace un rol și mai mare în viețile lor”, afirmă Kerry Gibson-Morris, vicepreședinte al companiei care a comandat sondajul.
Statisticile arată că jumătate din tinerii proprietari de animale de companie le cumpără acestora daruri de cel puțin patru ori pe lună