de Călin Popa şi Florica Pintea
Imprimarea 3D a făcut să viseze frumos o lume întreagă, iar industria frumuseții nu a rămas „pe dinafară”: anunță rimelul obținut cu ajutorul minunatei invenții.
Perie mai eficientă
Cosmetica a așteptat cu sufletul la gură ca imprimarea 3D să devină ceva obișnuit în înfrumusețare încă de când toate „minunile” metodei au început să iasă la iveală. Rând pe rând s-au putut „printa” păr uman, fragmente de piele, fond de ten, alte produse de make-up. A venit rândul rimelului, lansat în premieră de Chanel sub numele de Le Volume Revolution. Potrivit specialiștilor, aceasta este o reușită care lansează o provocare în industrie, arată metro.co.uk. Peria se îndepărtează net de formulele de nylon nu doar prin faptul că este mult mai eficientă, ci și pentru că poate fi realizată mai specific decât cele în serie, mai personalizat, o altă noțiune foarte la modă în înfrumusețare.
Gene perfect aranjate
Suprafața periei are o textură granulară destinată îmbunătățirii felului în care rimelul aderă la gene. „Este o revoluție pentru mascara. Prevăzută cu mici rezervoare și executată dintr-un material unic, peria furnizează cantitatea optimă de rimel necesară pentru un volum extrem, imediat, pentru alungire și o mare intensitate a culorii. Genele sunt perfect aranjate dintr-o singură mișcare”, detaliază producătorul. De ce, totuși, s-ar recurge la imprimanta 3D pentru rimelare? Este simplu, consideră cei de la „Vogue”. Totul stă în felul în care peria livrează produsul pe gene. Cei de la Chanel au reușit să creeze o perie care absoarbe și livrează cantitatea exactă de care au nevoie genele, fără să fie nevoie să reveniți cu încă o trăsătură de perie și fără să trebuiască s-o înmuiați în tuș. În plus, la final, rimelul „stă la locul său”, rezultatul final fiind volum, definire și zero lipire a genelor între ele.
La un preț de 28 de lire sterline, noua mascara este creditată cu rezultate excelente