Main menu

header

725 5 1de Călin Popa şi Sorin Dumitrescu

Cele mai recente date statistice ale firmelor de consultanță în piața cosmeticelor estimează o creștere de până la 25 de miliarde de dolari a pieței produselor de înfrumusețare pe bază de canabis în următorii zece ani.

Înfrumusețare cu proprietăți medicinale

Produsele cosmetice cu canabis își vor adjudeca, în următorii câțiva ani, 15% din piața produselor de îngrijire a tenului, notează thefreshtoast.com. Acesta este răspunsul industriei la cerințele consumatorilor, care sunt în căutare de înfrumusețare cu proprietăți medicinale. Dată fiind legalizarea canabisului în tot mai multe țări - în curând și în România -, interesul pentru cosmeticele care îl conțin a crescut exponențial. Căutările pe internet după produse cosmetice cu canabis au sporit cu 370% doar de la începutul acestui an.

Giganții au lansat măști și serumuri

În aceste condiții, producătorii lansează tot felul de produse de îngrijire cu canabis, pentru a testa reacțiile consumatorilor. De asemenea, un alt trend interesant este înlocuirea produselor cosmetice „standard” cu cele care conțin canabis, așadar domeniul nu se va extinde. Mari companii, cum sunt Louis Vuitton sau Sephora, calculează cât de profitabile vor fi produsele cu canabis, considerate ca având potențialul cel mai mare de creștere din întreaga industrie. Alți giganți ai domeniului, ca Estee Lauder, Unilever sau L’Oréal, au deja pe piață măști și serumuri de înfrumusețare cu canabis.

Potrivit specialiștilor, produsele cosmetice cu canabis vor fi popularizate ca acelea pentru protecție solară; efectele vor fi validate, dar publicitatea nu se va baza pe dovezi științifice sau pe rezultate ale unor teste clinice