de Călin Popa şi Carmen Bădulescu
Un nou concept cosmetic cucerește lumea parfumurilor: combinația dintre mireasmă și aromoterapie, pe scurt produsele care oferă și miros plăcut, și stare de bine.
Parfum cu uleiuri esențiale
Creat de Valérie Demars, director în cadrul brandului Léa Nature Group, din Franța, conceptul care îmbină plăcerea fizică cu beneficiul spiritual și emoțional stă la baza unei linii de parfumuri care au încorporate elemente de stare de bine alături de formulele miresmelor. Vegane, din surse curate și excluzând orice cruzime asupra animalelor sau daune asupra mediului, produsele care stau sub semnul aromoparfumeriei au în compoziție uleiuri esențiale cunoscute pentru beneficiile lor asupra stării de spirit - lemongrass, lavandă, portocală, arbore de ceai, eucalipt, tămâie, lămâie, rozmarin, scorțișoară, ylang-ylang etc. Prin adăugarea uleiurilor esențiale, rezultă o varietate mult mai mare de arome, dat fiind faptul că Demars folosește în total doar 300 de ingrediente pentru a crea produsele gamei.
Alcool organic, pietre prețioase și apă dintr-un izvor celebru
Demars combină în total 21 de uleiuri esențiale în parfumurile din această gamă specială, a lcool organic din cereale, plus apă pură din celebrul izvor St. Genou, faimos pentru beneficiile sale terapeutice. „Principiul este acela de a reconecta oamenii cu ființa lor interioară prin intermediul vibrației plantelor și uleiurilor esențiale, toate într-un parfum”, explică Demars. Ceea ce este cunoscut sub denumirea de wellness include și alte extracte, nu doar uleiuri esențiale. Astfel, aromoparfumeria se adresează și emoțiilor, așa că Demars a extins variațiunile pe tema conceptului, incluzând și pietre prețioase în aceste parfumuri. Unele dintre produsele din categoria aromoparfumeriei au câte o mică piatră prețioasă sau semiprețioasă - smarald, ametist, rubin - fiecare destinată unui semn zodiacal sau unui tip de personalitate. Odată golită sticla de parfum, piatra se poate recupera. Aceste produse s-au dovedit cu mare priză în special la segmentul de clienți tineri.
„Uleiul esențial de bergamotă stârnește un zâmbet, iar cel de imortelă atenuează șocurile emoționale“ (Valérie Demars)