de Roxana Istudor şi Daniel Şuta
Mărcile de lux au intrat într-o adevărată competiție pentru a realiza cele mai bune produse de îngrijire de lux pentru bebeluși. Piața este într-o creștere evident, iar aceste linii de cosmetice folosesc ingrediente naturale, nu conțin aditivi și parabeni și sunt potrivite pentru pielea sensibilă a celor foarte mici.
Apă parfumată, cremă hidratantă, spumă pentru față, loțiune de curățare
Compania de modă, parfumuri și accesorii de lux Dior a lansat recent o nouă linie de îngrijire a pielii pentru copii, Baby Dior, care este prezentată drept „o linie completă de îngrijire a pielii pentru cei mici. Linia este o reimaginare a liniei de… parfumuri pentru copii a mărcii, care a fost lansată inițial în 1970, și vine ca o colecție din patru piese. În primul rând, o „apă parfumată” - numită „Bonne Étoile” - costă 230 de dolari, este într-o sticlă de culoare roz pastel sau verde mentă și are note de pară, trandafir sălbatic și mosc alb. Apoi, colecția include o cremă hidratantă pentru față și corp, „Le Lait Très Tendre”, care se vinde cu 115 dolari și are parfum de pere. Mai departe, brandul propune „La Mousse Très Fondante”, de 95 de dolari, o spumă de curățare a feței, a corpului și a părului, precum și „L’eau Très Fraîche”, la același preț, o loțiune de curățare despre care brandul afirmă că este „compusă 98% din ingrediente de origine naturală și infuzată cu extract de floare de nalbă”. Produsele Baby Dior sunt disponibile momentan pentru cumpărături online și la anumite buticuri.
Soluții pentru pielea uscată, iritată sau roșie
Zoe Foster-Blake, fondatorul gamei de îngrijire a pielii Go-To, din Australia, fost editor de frumusețe și mamă a doi copii, a decis să lanseze colecția Gro-To. Foster-Blake spune că a folosit produsele din gamă pentru copiii săi ori de câte ori aceștia aveau pielea uscată, iritată sau roșie: „Este o gamă de produse simple, pe bază de plante, pentru bebeluși și copii, în care părinții ar avea încredere și pe care copiii chiar și-ar dori să le folosească”. Gama, care se livrează la nivel internațional, are patru produse, inclusiv un ulei de corp și o spumă de baie cu pH-ul echilibrat și fabricate fără siliconi, sulfat de sodiu și alte ingrediente controversate. De asemenea, produsele au uleiuri hrănitoare, pentru calmarea pielii delicate. Iar Evan Chang, manager de brand la Klorane, spune că gama sa, Natural Baby Care, ecologică și vegană, atrage părinții datorită abordării bazate pe natură și este testată sub control dermatologic și pediatric, pentru a reduce riscurile de reacții alergice.
„Când vine vorba despre scăldatul bebelușilor, este important să nu exagerați, deoarece acest lucru le poate provoca probleme de piele. Sunt de preferat produsele fără săpun și parfum, loțiunile pe bază de apă, precum și uleiurile de baie“ (Natasha Cook, medic dermatolog, Australia)
Linii motivate de maternitate
Piața pentru îngrijirea pielii este estimată în jurul valorii de 430 de miliarde de dolari și o bună parte din această amețitoare sumă va fi alocată de oameni pentru bebelușii lor. Alte mărci de lux de îngrijire a pielii, precum Barbara Sturm și Chantecaille, au lansat game de produse pentru copii. Pentru Sturm, renumită datorită tratamentelor sale faciale, incursiunea în îngrijirea pielii pentru copii - colecția pe care a lansat-o este deosebit de populară în Asia - a fost motivată de rolul de mamă: „Mi-am început linia pentru bebeluși fiindcă am un copil mic și nu aș avea încredere în niciun alt produs pe pielea sa”.