Main menu

header

  Mirosul hollywoodian face ravagii pe piaţa parfumurilor. O mare parte dintre vedetele internaţionale se lansează în lumea afacerilor, împrumutându-şi numele unor produse din care vor obţine profit maxim, indiferent de ce domeniu ar alege. Acesta este şi cazul lui Sarah Jessica Parker, Naomi Campbell, Celine Dion, care au propria linie de parfumuri.

„Lovely” Sarah…

  Sarah Jessica Parker a ales aromele unui parfum clasic, pe care l-a botezat „Lovely”. La lansare, actriţa s-a inspirat din garderoba balerinelor, îmbrăcându-se într-o rochie de dansatoare. În august 2007, starul şi-a continuat aventura în lumea esenţelor florale, lansând în Statele Unite „Covet”. Spotul de promovare a fost filmat în Paris, în Place Vendome, şi o prezintă pe Sarah purtând o rochie semnată de Christian Lacroix, încercând să spargă vitrina unui magazin pentru a fura o sticluţă cu parfum. Prima creaţie este modernă şi florală, conţinând note de levănţică, orhidee, chihlimbar, mosc şi măr, în timp ce a doua combină arome exotice din Indonezia.

Celine Dion, sensibilă şi senzuală

  În martie 2008, seria parfumurilor „Celine Dion”, create de Coty (producător specializat în parfumuri pentru celebrităţi), s-a mai îmbogăţit cu încă o „perlă”. Parfumul numit „Sensational” a fost creat de Maurice Roucel (celebru parfumier) şi se dovedeşte a fi o compoziţie sclipitoare. Un parfum modern, luminos şi cu nuanţe florale. Designerul spune că a ales note de mijloc, precum floare de orris şi mimoză, pentru a reflecta părţile sensibile ale lui Celine, dar şi senzualitatea acesteia. Aspectul sticlei, oval şi stălucitor, este similar cu cel al parfumului precedent „Sensational”, dar de această dată are nuanţe aurii, pentru a reflecta lumina unei veri romantice. La primele creaţii se simt în special arome de pere, mere şi prune, iar notele de mijloc sunt completate de miresme precum iasomie şi frezie. Baza este compusă din ambră, mosc şi lemn de santal şi asta datorită faptului că Celine este pasionată de aromele de lemn şi de mosc.

Kylie Minogue, pentru femei încrezătoare

  Kylie Minogue este simplă, dar cu o puternică putere de seducţie precum exotica regina-nopţii şi trandafirul roşu. De aceea, esenţa inspirată de frumoasa din Australia cuprinde adieri de mosc şi de santal, ce stabilizează întregul într-o amprentă olfactivă unică şi exclusivă. Parfumul întruchipează o Kylie strălucitoare, sexy şi feminină. Cântăreaţa a colaborat îndeaproape cu Coty pentru crearea parfumului „Sexy Darling”. „Sunt convinsă că senzualitatea este o stare de spirit. Unele persoane radiază încredere şi frumuseţe, ceea ce le face irezistibile. Cu «Sexy Darling» mi-am dorit să surprind tocmai aceste sentimente, să creez un parfum actual, sexy, pentru femei încrezătoare în forţele proprii, pasionale şi ludice, femei seducătoare şi senzuale. Sunt foarte încântată că «Sexy Darling» este o fuziune perfectă de note florale şi lemnoase, un parfum bogat şi sofisticat, ce se ridică la înălţimea numelui său”, declara cântăreaţa. La fel de incitant ca parfumul din interior, recipientul este în nuanţe de roşu aprins şi negru, cu inscripţia argintie „Sexy Darling”.  

Istoria aromelor

  Fascinanta istorie a parfumurilor începe, potrivit cercetătorilor, încă din preistorie. S-au găsit destule dovezi care susţin această teorie, de la urme de uleiuri aromatice la vase ce conţineau esenţe extrase din plante şi din flori, aşa că se poate spune că istoria parfumurilor este la fel de veche precum cea a umanităţii. Parfumurile au fascinat dintotdeauna, fiind considerate nu doar un lux necesar, ci şi un simbol al civilizaţiei. Cei care deţineau secretul fabricării acestor poţiuni erau văzuţi în Antichitate ca deţinători ai tainelor zeilor, iar mai apoi, în Evul Mediu, au fost recunoscuţi ca alchimişti şi magi.
Claudia Stan
Elixirul de seducţie al lui Naomi

  Un nou parfum de la Naomi Campbell a apărut în mai 2008. Toţi cei care vor folosi parfumul vor fi încântaţi de acest nou elixir al seducţiei, pe care supermodelul îl adaugă colecţiei sale de parfumuri. Pe cât este de sexy şi de imprevizibil, pe atât este de seducător şi de tandru. Parfumul se numeşte „Seductive Elixir”, iar sursa inspiraţiei a fost Africa, după cum declara „Perla Neagră“ de la Milano. La prima întâlnire cu parfumul se simte o explozie de note de rodie şi de fragi, arome delicat condimentate cu un miros de ardei roşu. Se simt la fel de bine şi esenţe de hibiscus (trandafir japonez), frezie şi mărgăritar, iar baza este de mosc şi lemn de Santal. Culoarea roşie a „elixirului” este un mic indiciu al enigmaticei miresme ce se ascunde. Partea de jos este decorată cu un relief sub forma unui şarpe, ce simbolizează aura de mister ce învăluie acest parfum. Cutia imprimată în textura pielii de şarpe străluceşte în nuanţe roşii de satin.

Gwen Stefani, în topul vânzărilor

1. Vânzările parfumului „L” by Gwen Stefani, lansat în primăvara 2008, i-au adus cântăreţei un profit foarte mare. Esenţa are miresme fructate de frunze de violete, mosc şi piersică;
2. Primul parfum al lui Jennifer Lopez s-a vândut cel mai bine. Femeile se dau în vânt după miresmele de portocale, grepfrut şi vanilie;
3. Între un proces, un accident de maşină şi o vizită la psiholog, se pare că Britney şi-a făcut puţin timp şi pentru a-şi promova un parfum nou. „Believe” conţine note dulci date de guava, patchouli şi mandarine;
4. Folosindu-se de imaginea lui de sex-simbol, Puff Diddy crede că ştie exact cum trebuie să miroasă o femeie. „Femeia de neiertat” miroase a pina colada;
5. Parfumul „Usher He” conţine note de ananas, pepene galben şi un strop de levănţică. Starul ritmurilor R&B nu este egoist, promite şi o linie pentru femei.

O esenţă de Guinness Book

  O companie britanică de lux, Clive Christian, a lansat pe piaţă cel mai scump parfum din lume, o ediţie limitată a versiunii Imperial Majesty a mărcii numite No. 1, ce costă 215.000 de dolari flaconul. Parfumul a primit titlul de „cel mai scump parfum din lume” din partea Guinness Book.