Main menu

header

953 28 1de Roxana Istudor şi Flori Pintea

Gențile minuscule par să-și fi depășit perioada îndelungată de popularitate și fac loc poșetelor de mari dimensiuni, modelele Celine, în toate variantele lor, la care celebritățile de fapt nu au renunțat niciodată. Acest accesoriu de top pare să se potrivească perfect și cu estetica ansamblului vestimentar modern, care include teniși și adidași, și cu ideea de funcționalitate mult superioară.

Cele mai râvnite genți din lume

953 28 2Celine este un brand de modă de lux care a creat unele dintre cele mai râvnite genți din lume încă din anii 1940. Fondată de Celine Vipiana, la Paris în 1945, compania a început ca un magazin de pantofi pentru copii. Celine a devenit unul dintre brandurile faimoase pentru poșete încă din anii 1970, când s-a extins la nivel internațional, iar marca a păstrat o poziție unică în industria modei. Practic, de-a lungul timpului, Celine a propus ansambluri vestimentare și accesorii de toate felurile, devenind un gigant al industriei modei, pe unde au trecut personalități de frunte ale domeniului, de la Michael Kors la Roberto Manichetti și Ivana Omazic. Mai mult, Celine s-a lansat în ultimii ani și pe direcția modei pentru bărbați, unde crește pe aceleași principii ale eleganței. În toate valurile de trenduri care s-au succedat la fiecare 10-15 ani, Celine nu a renunțat niciodată la câteva principii pe care le practică și astăzi și care i-au asigurat faima, reputația excepțională și longevitatea, de aproape un secol. Celine a rămas o companie fidelă eleganței discrete și designurilor atemporale. Acest focus pe simplitate și calitate a fost reperul fix care a menținut brandul Celine pe o poziție puternică pe piața genților de lux, chiar dacă industria a devenit din ce în ce mai competitivă.

Adaugă structură oricărui ansamblu vestimentar

A existat o perioadă, la mijlocul anilor 2010, când nicio imagine cu celebrități surprinsă de paparazzi nu ar fi fost fără o geantă Celine. Accesoriul capta imediat atenția, iar farmecul său nu a apus pe deplin niciodată, chiar dacă gențile mici și borsetele au preluat prim-planul o bună bucată de vreme. Așadar, era doar o chestiune de timp până când poșeta Celine să-și reintre pe deplin în drepturi, dat fiind faptul că adaugă structură oricărui ansamblu vestimentar și pune în valoare orice ținută. Jurnalistul de modă Brenda Weischer a făcut recent o cerere pe rețelele de socializare: să fie scoase din spatele dulapurilor poșetele Celine. Cu o mulțime de fani dispuși să-i urmeze fiecare mișcare, aceste genți au revenit în forță.

Revenire în prim-plan datorată celebrităților

953 28 3Bazată pe unul dintre modelele valizei casei franceze din anii 1970, geanta Celine are o formă structurată, asemănătoare unei cutii, cu un mâner superior, fermoar în față și părți laterale „înaripate”. Disponibilă inițial în trei dimensiuni diferite (Nano, Micro și Mini) și numeroase culori și modele, piesa a devenit primul accesoriu-semnătură al lui Phoebe Philo, debutând la scurt timp după ce designerul a preluat conducerea, în calitate de director de creație. O campanie Celine din primăvara anului 2011 a prezentat noul produs în toată lumea, iar imaginile au cucerit imediat, devenind un hit de fashion. Poșeta Celine a ajuns la țintă atât în cazul publicului larg, cât și în eșaloanele superioare ale celebrităților. Modelul a fost văzut pe brațele tuturor starurilor, de la Gwyneth Paltrow și Mary Kate Olsen până la Jennifer Lopez și Kim Kardashian. Poșeta Celine a trecut testul timpului, iar astăzi, odată cu revenirea în prim-plan datorată starurilor, acest accesoriu nu mai cunoaște limite ale imaginației, fiind ca o adevărată „pânză” pe care se etalează creativitatea designerilor.

Reinventată în culori neutre

953 28 4Chiar dacă a ieșit o vreme din tendințe, fiind asociată cu altă etapă a modei și cu alte piese vestimentare, creatorii de modă au adaptat poșeta Celine pentru moda contemporană, care include și adidașii ca ținută de stradă, iar popularitatea acestei poșete atât de practice a explodat din nou. După ce a fost asociată cu veste de blană, pălării cu boruri largi, cocuri și alte tendințe de stil deceniului trecut, poșeta Celine s-a reinventat și vine acum în culori mai neutre - negru, gri, albastru, maro, alb, bronz. Noul aspect ține nu doar de viziunea indie rock a directorului de creație actual, Hedi Slimane, ci și de liniile ținutelor de astăzi, pe care poșeta Celine le completează în modul cel mai fericit.

Variațiuni pe aceeași temă a stilului atemporal

Geanta Box, clasică, a mărcii există încă din anii 1970. Aceasta are o linie structurată care este atât atemporală, cât și elegantă, cu un design curat și simplu, specific brandului Celine. Geanta este disponibilă într-o gamă largă de dimensiuni și materiale și rămâne favorita pasionaților de modă și a colecționarilor din întreaga lume. La rândul său, modelul Luggage, cunoscut și sub numele de Phantom, este croit pentru cei care au nevoie de mai mult spațiu, având un blat deschis si „aripi” reglabile. Această geantă este poate cel mai mare simbol al brandului Celine și a devenit rapid un accesoriu favorit printre celebrități și public. Caracteristicile sale irezistibile sunt detaliile - semnătură de pe părțile laterale. Această geantă este disponibilă într-o gamă extinsă de dimensiuni și culori și este fabricată din materiale de înaltă calitate - piele netedă și granulată. De asemenea, până și varianta poșetei Celine de mici dimensiuni, numită Trio, respectă același principiu al funcționalității și eleganței generată de simplitate. Poșeta minimalistă, care a fost introdusă în 2013, are trei compartimente cu fermoare în partea superioară și astfel devine nu doar un accesoriu plin de stil, ci și unul cât se poate de practic - designul face din această piesă un spațiu mai încăpător decât lasă să se vadă. În ciuda formei sale aparent compacte, poșeta Celine Trio depășește, prin volumul pe care îl poate cuprinde, toate așteptările.

„Sunt pentru revenirea oricărei poșete în care încap lucruri” Kelly McSweeney, manager The RealReal

Utilă inclusiv pentru o escapadă de weekend

953 28 6Din 2018 încoace, vânzările de poşete Celine au crescut ușor și constant, iar astăzi au ajus la un spor de 40%. „Este un stil cu volum. Vindem foarte multe, iar asta arată adevărata lor putere de rezistență”, spune Kelly McSweeney, manager la The RealReal. Concret, odată cu eleganța, o poșetă Celine aduce și funcționalitatea, plus că prin dimensiuni este un accesoriu care nu poate scăpa privirii. Potrivit specialiștilor, ca și posesoarelor, geanta Celine este pur și simplu o poșetă bună și care merită să fie în garderobă. „Oamenii s-au săturat să-și poarte telefonul în mână. Geanta Celine poartă necesitățile de bază pentru o zi și se poate folosi inclusiv pentru o escapadă de weekend, dacă este nevoie”, detaliază McSweeney.